Freitag, 5. August 2011

Evimin arkasi sarap baglari 2

Evimin arkasi sarap baglari demistim, henüz üzümler yoktu daha ortada…

Viyana ve cevresinde üretim yapan baglarin icinde hem önemli bir konuma hem de uluslararasi da bir isme sahip ayni zamanda bu baglar…











Tabii sarap baglarinin icinde olmak sarap evlerinin (heuriger adi verilen) de yaninda olmak oluyor.
„Heuriger“  iste bu bag sahiplerinin, sarap üreticilerinin kendi ürettikleri saraplarini sezonluk bazen de senenin belli kisimlarinda sattiklari sarapevleri. Yazin ve kisin ayri keyifli.







Hepsinin ya bir avlusu ya da bahcesi olan „Heuriger“ lerde yaz aksamüstüleri cok keyiflidir.
















Üzüm salkimlari her yerde cikar karsiniza burada








Bu sarap evlerinin bahceleri, avlulari ve icleri ayni zamanda kücük bir sarap müzesi gibidir
 






Evlerin hemen bitimindeki patika yol sizi baglara götürür.






6 Kommentare:

  1. şu güzel yoldan benim için de yürür müsün?son fotodan bir foto önceki;)

    nasıl ihtiyacım var böyle bir yere..

    AntwortenLöschen
  2. toll ! evler,avluları, bağlar... hepsi harika hepsi.hele o pencerelerdeki çiçekler...muhteşem.

    AntwortenLöschen
  3. ah o penceredeki ciceklere ben de bayiliyorum

    AntwortenLöschen
  4. ne kadar guzel oldu aksam aksam.... :)

    AntwortenLöschen